My Engine is Installed.
das is die original ansugbrücke von ner S13 silvia (glaub ich zumindest) 

CO²schleuder edition| 96er S14 | selfmade 3" Anlage | AVCR | Nismo pumpe | Nismo EV´s 740cc | Apexi Power FC | ARC FMIC | Tomei Arms 7960 | Tomei 256° Poncams | NISMO Sportsclutchkit | Z32AFM +Apexi Suction kit | SSR Type C 7,5x17" & 8,5x17"| Tein HE(eingetragen)


- nielssan
- Zweisteiger
- Posts: 145
- Joined: 11.04.2004, 16:09
- Vorname: Niels
- Spamabfrage: Mensch
- Location: Reinheim
- Contact:
@NismoFreak:
Looks really good. Keep up the good work.
There aren´t that many 240 SX-SR20-Swaps around you?
@Gies:
Jenau. :ja:
Das ist ein RedTop-SR20DET aus dem 180SX/Silvia.
Hat keine Nockenwellenverstellung und eben einen andersgestalteten Ansaugkrümmer.
Serienmässig hatten die Motoren auch einen T25G und keinen T28 installiert.
Looks really good. Keep up the good work.
There aren´t that many 240 SX-SR20-Swaps around you?
@Gies:
Jenau. :ja:
Das ist ein RedTop-SR20DET aus dem 180SX/Silvia.
Hat keine Nockenwellenverstellung und eben einen andersgestalteten Ansaugkrümmer.
Serienmässig hatten die Motoren auch einen T25G und keinen T28 installiert.
-
- Registriert
- Posts: 22
- Joined: 12.04.2004, 10:22
- Location: Austin, Texas
- Contact:
The pulleys are Greddy aluminum lightweight pulleys.DawnDuran wrote:Was is das für ne Ansaugbrücke?![]()
Hey. Your engine looks great! How doeas the pulleys work? Is it different against the original? Please describe it...
Are you talking about the hot-pipe? If so thats a combination of S13 SR, S14 SR, and some pipe I had laying around.

-
- Registriert
- Posts: 22
- Joined: 12.04.2004, 10:22
- Location: Austin, Texas
- Contact: